niedziela, 2 lutego 2014

09-01-787

Nadal jestem w Starry Hollow, ale przygotowuję się powoli do wyjazdu. Kupiłam zapasy na jakiś czas, i ciepłe ubrania. Pewien myśliwy nauczył mnie polować z procy, którą mi sprzedał. Kiedy odjadę, przez tydzień będzie moim przewodnikiem. Przydały mi się lata nauki geografii, ponieważ teraz, z małą pomocą mieszkańców, wiem, jak bezpiecznie przejechać przez Góry Piekielne. Prostaczkowie ostrzegają mnie, żebym uważała na plemiona Sulezów i Sigów, które zamieszkują Próżnię. Ponoć czasami wyprawiają się na łowy w Górach Piekielnych.
Nie potrafię siedzieć bezczynnie, więc pomagam gospodyni w pracach domowych. Nie nawykłam do tego w Cauchemary, ale to nic trudnego. W zamian za to, Sune może się paść na pastwiskach wokoło gospody. Właśnie, to miejsce nazywa się "Noire de Chauve" - Czarny Nietoperz.

1 komentarz: