środa, 12 lutego 2014

Jorette z Mrocznych Krain

Oto portret Jorette - nie, nie ten wisi w sali tronowej na zamku w Cauchemary. Tamten został namalowany farbami, a  ten wykonano w MyPaint. To mój drugi obraz w tym programie- tym razem nie jest zamiast rozdziału, ponieważ dzisiejszy już dodałam. Nie mam talentu plastycznego, ale lubię rysować takie rzeczy. MyPaint jest o tyle fajny, że nie muszę skanować obrazu, by wstawić go na bloga. Pozdrawiam wszystkich czytelników, oraz proszę: wejdziesz, to zostaw komentarz, żebym wiedziała, że to akurat ty tu byłeś/aś. Takie coś bardzo mnie motywuje.

4 komentarze:

  1. TU BYŁAM.

    ASIA


    Bierzesz do mnie netbooka w ferie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  2. myru myry czekam na wiecej, gdzie dzisiejszy wpisik ;-; :*
    a i rysunek przedni xd

    czuje sie dumna, ze to dzieknie mozes sie tak rozwijac :)

    buziaki
    Paw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jusz mamy piątek a wpisiku brak :_:
    cierpiem

    OdpowiedzUsuń